חיפוש

בננה לוטי – מתכון תאילנדי אותנטי

בננה לוטי מתכון קל
בננה לוטי מתכון קל וטעים במיוחד

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

בננה לוטי – מתכון תאילנדי אותנטי
המצרכים ל-15 יח':
½ 1 כפית מלח
כוס מים
1 כף חלב מרוכז/1 כף סוכר +כף חלב
ביצה
½ קילו קמח
50 גרם חמאה רכה
בננות טריות
1 כף שמן + 1 כף חמאה מומסת מעורבבים בקערית
חמאה לשימון המחבת

לקישוט:
חלב מרוכז
סירופ שוקולד/נוטלה
אבקת סוכר
קוקוס

אופן ההכנה:
לערבב בקערה את המים והמלח עד שהמלח נמס. להוסיף את החלב המרוכז ולערבב היטב. להוסיף ביצה ולערבב שוב. בקערה נפרדת מערבבים את הקמח והחמאה ומפוררים את החמאה בקמח. מוסיפים את הקמח לתערובת הנוזלים ולשים בידיים עד שתערובת הופכת לבצק אחיד. מכסים במגבת ומניחים לבצק לנוח כ20 דק.
לאחר מכן לשים את הבצק מספר דקות על משטח טיפה מקומח עד שהטקסטורה של הבצק אחידה ונוחה יותר לעבודה. לתת לבצק לנוח 10 דק'. ליצור נקניק ולחתוך אותו ל15 חתיכות. לשמן בתערובת החמאה והשמן מהקערית מגש/תבנית – ליצור מכל חתיכה עיגול להניח בתבנית/מגש ולמרוח מעל עם מברשת עוד מתערובת החמאה והשמן. לתת לעיגולים לנוח כשעתיים לפחות. (אפשר לעשות זאת יום לפני ולתת לכדורים לנוח במקרר). לרדד בעזרת היידים כל כדור ולמתוח אותו בעדינות עד שנוצר עיגול דק ומתוח.
לחמם מחבת גדולה. למי שיש משטח חשמלי לקרפ- מומלץ מאוד. ממיסים כפית חמאה במחבת. להניח את הבצק במחבת. לחתוך לעיגולים בננה אחת ולהניח במרכז הבצק. לסגור את ארבעת קצוות הבצק בצורת מעטפה. והפוך. את הבננה לוטי מומלץ להפוך מספר פעמים עד לקבלת מראה שחום, זהוב וקריספי. יש להעביר לצלחת הגשה ולחתוך לריבועים. לפזר מעל מה שאוהבים: חלב מרוכז/סירופ שוקולד/ נוטלה/ אבקת סוכר/קוקוס.
להגיש חם.
בתיאבון.

סרטון עם מתכון נוסף להכנת בננה לוטי של אור בן אוליאל:

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות