חיפוש

בורקס מים טורקי – סו בורק טורקי

בורקס מים טורקי -סו בורק

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

תומר תומס משתף אותנו במתכון של בורקס מים טורקי.

סרטון המדגים את כל שלבי ההבנה של בורקס מים טורקי (סו בורק):

מצרכים להכנת בורקס מים טורקי:

  • 500 גרם דפי פילו מופשרים
  • 3 ביצים
  • כף קמח
  • כוס מים
  • 3/4 כוס שמן זית איכותי
  • 1 חבילת בייבי תרד
  • 500 גרם גבינה פטה חצי מלוחה, ניתן להחליף בכל גבינה שאוהבים

אופת הכנת סו בורק טורקי:

  1. מוסיפים את הקמח ל-3 ביצים ואז מוסיפים לביצים עם הקמח את המים וחצי כוס שמן זית (את היתרה של השמן זית שמים בתבנית הפיירקס) ומערבבים היטב בעזרת מטרפה עד שמתקבלת עיסה אחידה.
  2. שמים את הבייבי תרד בקערה ושופכים מעל מים חמים,נותנים לתרד להיות במים החמים למשך 1-2 דקות, לאחר מכן מסננים סוחטים את התרד וקוצצים.
  3. שמים את התרד הקצוץ בקערה ומפוררים לתך קערת התרד את הגבינת פטה ומערבבים היטב ושמים בצד.
  4. לוקחים 2 עלי פילו,שמים במרכז קערת הפיירקס ומקבלים את קצוות עלי הפילו כפי שמוצג במתכון ובעזרת מצקת מרטיבים את דפי הפילו עם תערובת הביצים שהכנו ושמים מעל דף פילו נוסף (שוב מקפלים בצדדים כמו בדף הראשון).
  5. לוקחים דף או שניים טובלים היטב בתערובת הביצים,יוצרים קרעים מהדף שטבלנו ומסדרים בתחתית הפיירקס עם דפי הפילו חוזרים על הפעולה עם דפי פילו נוספים.
  6. מסדרים מעל דפי הפילו בתבנית את המילוי גבינה תרד שהכנו(שמים חצי מהכמות המילוי) ,שוב טובלים עלה או שניים של פילו בתערובת הביצים ומסדרים מעל המילוי ששמנו בתבנית(ניתן לשים את עלי הפילו הטבולים בצורה שלמה או קרעים) ומעל שמים את שאר המילוי,לוקחים 2 דפי פילו נוספים ושמים מעל מילוי הגבינות(הפעם לא מרטיבים את עלי הפילו) ושופכים מעל את כל היתרה של תערובת הביצים.
  7. אופים בתנור שחומם מראש ל-200 מעלות(מצב רגיל לא טורבו) עד למצב של השחמה (כ-40 דקות ולא 20 דקות כפי שנאמר בסרטון), פורסים ומגישים.

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות