חיפוש

מתכון שניצל כרובית פריך

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

מתכון שניצל כרובית פריך

שניצל כרובית הוא אלטרנטיבה צמחונית פנטסטית לשניצל מסורתי, המציע מנה פריכה וטעימה שבטוח תספק אפילו את התיאבון הגרוע ביותר. שניצל, שמקורו באוסטריה, כולל בדרך כלל בשר דק, לחם ומטוגן לשלמות זהובה. אבל אל תפחדו, ירקות – גרסת הכרובית הזו מביאה את אותו טוב פריך בלי הבשר!

רכיבים:

  • 1 ראש כרובית גדול
  • 2 כוסות פירורי לחם (ניתן להשתמש בפנקו לעוד קראנצ'יות!)
  • 1/2 כוס קמח לכל מטרה
  • 3 ביצים, טרופים
  • 1 כפית פפריקה
  • 1 כפית אבקת שום
  • מלח ופלפל לפי הטעם
  • שמן צמחי, לטיגון
  • פלחי לימון, להגשה

הוראות שלב אחר שלב:

  1. מסירים את העלים וקוצצים את הגבעול מראש הכרובית. פורסים את הכרובית לסטייקים עבים, בעובי של כ-1/2 סנטימטר, זורקים את הקצוות.
  2. הגדר שלוש קערות רדודות – אחת עם קמח מתובל בפפריקה, אבקת שום, מלח ופלפל; אחד עם ביצים טרופה; ואחד עם פירורי לחם.
  3. טובלים כל סטייק כרובית בקמח המתובל, מנערים את העודפים. טובלים אותו בביצים הטרופות, מוודאים שהוא מצופה במלואו, ואז מצפים אותו בפירורי לחם, לוחצים בעדינות כדי להידבק. חוזרים על הפעולה עם שאר פרוסות הכרובית.
  4. במחבת גדולה מחממים כ-1/4 אינץ' שמן צמחי על אש בינונית-גבוהה עד להבהוב. מוסיפים בזהירות את פרוסות הכרובית הלחם לשמן החם, עובדים בקבוצות במידת הצורך כדי למנוע צפיפות יתר של המחבת. מטגנים 3-4 דקות לכל צד, או עד להזהבה ופריכה. מעבירים לצלחת מרופדת במגבת נייר לניקוז עודפי השמן.
  5. מגישים את שניצל הכרובית חם, עם חתיכות לימון בצד לסחיטה. תהנו כמו שהוא, או חברו לרוטב הטבילה האהוב עליכם לתוספת טעם.
  6. והנה – שניצל כרובית פריך וזהוב שבטוח ירשים! תהנה מהמשתה ללא בשר שלך!

חלופות מתכון:

לאוכלי כשרות או למי שמחפש לשנות דברים, אתה יכול בקלות להפוך את המתכון הזה ללא חלב על ידי שימוש בחלב שקדים במקום ביצים לתערובת הלחם. אתה יכול גם להחליף את פירורי הלחם בקורנפלקס כתוש או אפילו אגוזים מרוסקים לטוויסט ייחודי!

יתרונות תזונתיים:

כרובית היא מעצמה תזונתית, עמוסה בוויטמינים, מינרלים וסיבים. הוא דל בקלוריות ופחמימות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שצופים בקווי המותניים שלהם. בנוסף, על ידי החלפת בשר בכרובית, אתה מצמצם את השומן הרווי והכולסטרול ועדיין מקבל הרבה חלבון מהביצים ופירורי הלחם.

כמות וזמן: מתכון זה מניב כ-4 מנות, מושלם לארוחת ערב משפחתית או לארוחה נעימה עם חברים. ההכנה אורכת כ-30 דקות, מה שהופך אותה לאפשרות מהירה וקלה עבור לילות שבוע עמוסים.

רמת קושי: הייתי מדרג את המתכון הזה כקל-בינוני. אמנם זה לא דורש שום טכניקות מפוארות, אבל לחם יכול להיות קצת מבולגן אם אתה לא זהיר. רק קח את הזמן שלך ואתה תהיה זהוב!

טיפים להצלחה:

  • הקפידו לחתוך את הכרובית לפרוסות עבות כדי לחקות את הגודל של השניצל המסורתי. מכוונים לפרוסות בעובי של כ-1/2 אינץ'.
  • אל תעמיס את המחבת בזמן הטיגון – אתה רוצה שלכל חתיכה יהיה הרבה מקום כדי להיות יפה ופריך.
  • אם אתם מחפשים להקל עוד יותר, תוכלו לאפות את שניצל הכרובית במקום לטגן אותו. פשוט מניחים פרוסות כרובית לחם על תבנית אפייה משומנת ואופים ב-400 מעלות צלזיוס במשך 20-25 דקות, תוך כדי דפדוף באמצע, עד להזהבה ופריכה.

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות