חיפוש

סירופ סוכר מתכון תוצרת בית: תוספת מתוקה ושימושית למטבח שלכם

סירופ סוכר מתכון

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

סירופ סוכר, הידוע גם בשם סירופ פשוט, הוא מרכיב בסיסי המשמש במגוון רחב של קוקטיילים, קינוחים ומוצרי מאפה. בעוד המקורות המדויקים של סירופ הסוכר אינם ברורים, הוא שימש בבישול ואפייה במשך מאות שנים, החל מתרבויות עתיקות כמו המצרים והיוונים. 

סירופ סוכר מיוצר על ידי המסת סוכר במים על אש, יצירת נוזל סמיך ומתוק שניתן להשתמש בו כדי להמתיק ולטעום מגוון רחב של מנות. מקוקטיילים ומוקטיילים ועד עוגות ומאפים, סירופ סוכר הוא מרכיב רב תכליתי וחיוני בכל מטבח.

רשימת רכיבים:

 1 כוס (200 גרם) סוכר מגורען

 1 כוס (240 מ"ל) מים

 

הוראות הכנה שלב אחר שלב:

  1. בסיר קטן מערבבים את הסוכר והמים על אש בינונית.
  2. מערבבים את התערובת כל הזמן עד שהסוכר נמס לחלוטין והנוזל צלול, כ3-5 דקות.
  3. לאחר שהסוכר נמס, מסירים את הסיר מהאש ונותנים לסירופ להתקרר לטמפרטורת החדר.
  4. מעבירים את סירופ הסוכר לכלי נקי ואטום ומאחסנים במקרר עד לשימוש.
  5. השתמשו בסירופ הסוכר כדי להמתיק ולטעום קוקטיילים, מוקטיילים, קינוחים ומוצרי מאפה לפי טעמכם. תיהנו מהפשטות המתוקה ומהרבגוניות של סירופ סוכר תוצרת בית בכל המתכונים האהובים עליכם!

יתרונות תזונתיים:

  • סירופ סוכר הוא מקור מרוכז של פחמימות וקלוריות, המספק אנרגיה מהירה בעת צריכתו. עם זאת, הוא אינו מכיל שומן, חלבון, ויטמינים או מינרלים, ולכן יש להשתמש בו במתינות כחלק מתזונה מאוזנת. 
  • על ידי שליטה בכמות הסוכר בשימוש בסירופ, ניתן להתאים את המתיקות כך שתתאים להעדפות הטעם ולצרכים התזונתיים שלכם. 
  • בנוסף, אתה יכול להתאים אישית את הטעם של הסירופ על ידי הוספת תמציות, עשבי תיבול או תבלינים, המספקים אינסוף אפשרויות להתנסות קולינרית יצירתית.

מנות:

מתכון זה מכין כ1 1/2 כוסות (360 מ"ל) של סירופ סוכר.

זמן הכנה:

זמן ההכנה לסירופ סוכר מהיר וקל, לוקח כ5 דקות בלבד להכנה.

רמת קושי:

מתכון זה נכנס לקטגוריית הקל, מתאים לטבחים בכל רמות המיומנות. עם שני מרכיבים פשוטים והוראות פשוטות, אתה יכול בקלות להכין סירופ סוכר משלך בבית.

חלופות מתכון:

לאוכלי כשרות או לבעלי הגבלות תזונתיות, ניתן להתאים את המתכון בקלות על ידי שימוש בסוכר בעל תעודת כשרות. אתה יכול גם להתאים אישית את הטעם של הסירופ על ידי הוספת תמציות, עשבי תיבול או תבלינים, כגון וניל, נענע או קינמון. בנוסף, אתה יכול להחליף ממתיקים אחרים כגון דבש או סירופ מייפל עבור הסוכר המגורען כדי ליצור פרופיל טעם שונה.

טיפים לבישול:

  •  השתמשו בסיר בעל תחתית כבדה כדי למנוע מהסוכר להישרף או להתקרמל בתהליך הבישול.
  •  מערבבים את תערובת הסוכר והמים כל הזמן על אש בינונית עד להמסה מלאה של הסוכר. זה יעזור למנוע התגבשות ולהבטיח סירופ חלק.
  •  אל תתנו לסירופ לרתוח זמן רב מדי, כי הדבר עלול לגרום לו להיות סמיך מדי או להתקרמל. לאחר שהסוכר נמס, מסירים את הסיר מהאש ונותנים לסירופ להתקרר לפני השימוש או האחסון.
  •  שומרים את סירופ הסוכר בכלי נקי ואטום במקרר עד חודש. זה עשוי להתגבש מעט עם הזמן, אבל ניתן בקלות לחמם אותו מחדש במיקרוגל או על הכיריים כדי להמיס את הגבישים לפני השימוש.

 

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות