חיפוש

עוגת גבינה אפויה מתכון נדיר

עוגת גבינה אפויה מתכון נדיר

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

עוגת גבינה אפויה מתכון נדיר

עוגת גבינה אפויה מושלמת של אהובה ניזרי.

מצרכים:

7 ביצים (L)
1 ½ כוסות סוכר
3 שקיות סוכר וניל
750 גרם גבינה לבנה (סקי 5%)
1 גביע שמנת חמוצה
3 כפות אינסטנט פודינג וניל (גדושות)
3 כפות קמח (גדושות)
3 כפות קורנפלור (גדושות)
אופן הכנה מופיע בהמשך הדף.




מתכונים נוספים:

עוגת גבינה נוטלה מתכון נדיר
עוגת גבינה ללא אפיה ב-10 דקות מתכון מהסרטים
עוגת גבינה שמרים מתכון נדיר

מתכון נוסף לעוגת גבינה אפויה:

קצת על עוגת גבינה:

עוגת גבינה היא קינוח עשיר ומפנק שנהנו ממנו כבר מאות שנים. המרקם הקרמי והחלק שלו, בשילוב עם טעם מתוק וחריף, הפכו אותו לאהוב בקרב חובבי קינוחים ברחבי העולם.

את מקורותיה של עוגת הגבינה ניתן לייחס ליוון העתיקה, שם היא הוגשה לספורטאים במהלך המשחקים האולימפיים הראשונים בשנת 776 לפני הספירה. באירופה של ימי הביניים, עוגת הגבינה הפכה לקינוח פופולרי בקרב בני המלוכה והאצולה, ובסופו של דבר היא עשתה את דרכה לארצות הברית במהלך המאה ה-19.

עוגת גבינה עשויה בדרך כלל עם בצק פריך מפורר או ביסקוויטים מפוררים בתחתית ומילוי המורכב מגבינת שמנת, ביצים, סוכר ותמצית וניל. וריאציות מסוימות עשויות לכלול מרכיבים אחרים, כגון שוקולד, פירות או אגוזים.

תהליך האפייה של עוגת גבינה הוא מכריע, מכיוון שהוא דורש חום איטי ואחיד כדי למנוע פיצוח או אפיית יתר. לאחר האפייה, עוגת הגבינה מכוסה לעתים קרובות בקצפת או פירות, מה שמוסיף לטעמה .

ניתן ליהנות מעוגת גבינה כל השנה והיא מושלמת לאירועים מיוחדים או פינוק פשוט לאחר ארוחת הערב. ניתן למצוא סוגים שונים של עוגות גבינה מסגנון ניו יורקי קלאסי ועד אפשרויות פירותיות ושוקולדיות.

לסיכום, עוגת גבינה היא קינוח טעים ונצחי שעמד במבחן הזמן. בין אם אתם חובבי הקלאסיקה או מחפשים לנסות משהו חדש, יש שם עוגת גבינה שכולם יוכלו ליהנות ממנה.




אופן הכנה:

1. קודם מחממים תנור על 200 מעלות ומניחים תבנית עם מים בתחתית התנור ומעליה בשלב הראשון של התנור מניחים רשת.
2. בקערת המיקסר מקציפים את החלבונים ואז מוסיפים בהדרגה את 1 ½ כוסות הסוכר עם הסוכר וניל עד שמקבלים קצף יציב אך לא נוקשה
בקערה נפרדת גדולה מניחים את הגבינה לבנה עם השמנת חמוצה, חלמונים, קמח, קורנפלור ופודינג וניל ומערבבים ידנית במטרפה עד שמקבלים תערובת אחידה ללא גושים.
3. מאחדים את קצף החלבונים לקערת הגבינה כל פעם קצת, ועם תנועות קיפול עד שמקבלים תערובת אחידה וצבע אחיד של התערובת, כך נמנעים מפיצוצים בזמן האפייה
4. משמנים תבנית 26 או סיר ג'חנון במרגרינה או חמאה, ומוזגים את התערובת.
5. מניחים את התבנית בשיש, מנערים קלות ומכניסים לאפייה רגילה ל-15 דקות ראשונות ב-200 מעלות. לאחר מכן מורידים את החום ל-150 מעלות ואופים למשך עוד 45 דקות.
6. בתום האפייה מכבים את התנור ומשאירים פנימה לפחות עוד שעה עם דלת סגורה.
7. לאחר שמוציאים מהתנור מחכים רבע שעה ואז אפשר לחלץ מהתבנית אך לתת לה להקרר לחלוטין לפני שמכניסים למקרר על מנת שלא תזיע במקרר.
8. אם אופים בסיר פלא, משמנים היטב את סיר הפלא ומרפדים עם 3 חצאי נייר אפייה , 2 בדפנות ואחד באמצע מסביב לעיגול, משמנים גם מעט את הנייר.

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות