חיפוש

עוגת גבינה גבוהה מתכון נדיר

עוגת גבינה גבוהה מתכון נדיר

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

3.5/5 - למתכון דירוג של 4 חובבי בישול

עוגת גבינה גבוהה מתכון נדיר

עוגת גבינה הזו מציעה חוויה של שכרון חושים, עם טעם מפתה ומרקם עשיר שנמס בפה. קשה למצוא מישהו שלא יתמכר למתכון הפשוט והמושלם הזה.
בפירוש עוגת גבינה יוצאת דופן, שמצטיינת בטעמה המרהיב והמעורר חושים. היא בעלת מרקם עשיר ורך, שנמס בפה בקלות. העוגה גבוהה ויציבה, בזכות השימוש בשמנת חמוצה שתורמת ליציבותה ומונעת ממנה לקרוס. ההכנה שלה פשוטה ולא מורכבת, אך הטעם שלה ממכר וקשה לעמוד בפניו.
רוית זכרוביץ משתפת אותנו במתכון נדיר של עוגת גבינה.

מצרכים:

750 גרם גבינה לבנה 5% או 9%
2 כוסות סוכר
4 כפות גדושות קורנפלור
7 ביצים
1 שקית סוכר וניל
2 גביע שמנת חמוצה 200 גרם חובה! סה"כ 400 גרם
3 כפות פודינג וניל
לקישוט (לא חייב): 1 גביע שמנת מתוקה
לקישוט (לא חייב): 1 חבילה פודינג וניל
לעיטור: תותים
אופן הכנה מופיע בהמשך.

מתכונים נוספים:

עוגת גבינה נדירה מתכון שתמיד מצליח
עוגת גבינה פיסטוק מתכון קל
עוגת גבינה ניו יורקית ב-5 דקות

עוגת גבינה טורט גבוהה – חן במטבח

אופן הכנה:

1. התחילו בהקצפת החלבונים יחד עם כוס סוכר עד לקבלת קצף נוקשה. בקערה אחרת, הקציפו יחד שמנת חמוצה, גבינה לבנה, סוכר וניל, סוכר וחלמונים. לאחר מכן, הורידו את מהירות המיקסר והוסיפו את הפודינג וניל והקורנפלור.
2. מערבבים את החלבונים בתוך התערובת של הגבינה בעדינות עם מרית, בשימוש בתנועות עטיפה, כדי לשמור על קצף הביצים. שפכו את התערובת לתוך תבנית מרופדת בנייר אפייה בתחתית (שנחתך לצורת עיגול) ומרוססת בשמן בצדדים.
3. אפו על רשת בתנור בשלב השני מלמטה בטמפרטורה של 200 מעלות צלזיוס, עם תבנית מים רותחים בתחתית התנור, למשך 20 עד 30 דקות, עד שהחלק העליון של העוגה יהפוך לזהוב.
4. לאחר מכן, הורידו את הטמפרטורה ל-160 מעלות צלזיוס ואפו למשך שעה נוספת, כשהעוגה מכוסה בנייר כסף כדי למנוע סדקים. זמן האפייה הכולל הוא שעה וחצי.
5. לאחר האפייה, השאירו את העוגה בתנור לאחר שכיבינו למשך שעה נוספת. כשהעוגה מתקררת, העבירו אותה למקרר למשך מספר שעות (עדיף כל הלילה) ורק לאחר מכן הוציאו מהתבנית, כדי למנוע התפרקות.

טיפ חשוב:

שימוש ב- שמנת חמוצה יכול לשדרג את העוגת גבינה – זה נשמע כמו פרט קטן ושולי, אבל אל תתעלמו מזה, זה עושה הבדל גדול בתוצאה הסופית!

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות