חיפוש

עוגת גבינה פירורים 10 דקות – טעימה ומהירה להכנה

עוגת גבינה עם שמנת חמוצה

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

2.7/5 - למתכון דירוג של 3 חובבי בישול

 

היום, אנו שמחים לשתף אתכם במתכון קטלני שלא רק קל להקציף אלא גם יעביר את בלוטות הטעם שלכם היישר לגן עדן הקינוחים – עוגת גבינה פירורים 10 דקות שלנו! תחושת הקינוח הזו מושלמת לאותם רגעים שבהם משתוקקים לפינוק מתוק אבל לא רוצים לבלות שעות בעבדות במטבח.

מקורות והשראה:

ההשראה לעוגת הגבינה הטעימה לפירורים מגיעה מעוגת הגבינה הקלאסית בסגנון ניו יורק, הידועה במרקמה העשיר והקטיפתי. הוספנו טוויסט ייחודי על ידי שילוב קרום פירורי מענג שלוקח את הקינוח הזה לרמה חדשה לגמרי של טעים.

רשימת רכיבים:

עבור התחתית:

– 200 גרם עוגיות דיסטיב, מרוסקות לפירורים

– 100 גרם חמאה מומסת ללא מלח

– 1 כף סוכר

למילוי:

– 500 גרם גבינת שמנת, מרוככת

– 200 גרם סוכר

– 3 ביצים גדולות

– 1 כפית תמצית וניל

– 200 גרם שמנת חמוצה

– קליפת לימון אחד

 

הוראות הכנה:

שלב 1: הכינו את התנור

מחממים את התנור ל-160 מעלות צלזיוס. תופסים תבנית עגולה (בערך 23 ס"מ קוטר) ונותנים לה ציפוי קל של חמאה או ריסוס מהיר של ספריי בישול נון-סטיק.

שלב 2: לרסק ולערבב את התחתית

בקערה, קח את עוגיות העיכול האלה ולך עליהם לעיר. מרסקים אותם עד שהם פירורים עדינים, ואז מערבבים פנימה את החמאה המומסת והסוכר. לחצו את התערובת הפירורית המפוארת הזו בתחתית תבנית העוגה המוכנה כדי ליצור תחתית. הכניסו אותו למקרר בזמן שעוברים לשלב הבא.

שלב 3: מקציפים את המילוי הקרמי

מקציפים בעזרת מערבל חשמלי את גבינת השמנת עד שהיא רכה וחלקה. מוסיפים פנימה את הסוכר, הביצים (אחת בכל פעם), תמצית וניל, שמנת חמוצה וגרידת הלימון. מערבבים עד שהכל מתאחד היטב, אבל אל תשתגעו – אנחנו רוצים אותו חלק, לא מוגזם!

שלב 4: יוצקים ומחליקים

הוציאו את התחתית הצוננת מהמקרר ויוצקים עליה את המילוי הקרמי. החלק את החלק העליון עם מרית, גורם לו להיראות מזמין ככל האפשר.

שלב 5: אופים לשלמות

הצמד את יצירת המופת שתהיה בקרוב בתנור שחומם מראש למשך כ-45-50 דקות. שימו עין על זה – אנחנו מחפשים את הקצוות שיקבעו ואת המרכז יהיה נדנוד קל. ברגע שהוא מגיע למקום המתוק הזה, כבה את התנור ופתח את הדלת. תן לזה להתקרר שם עוד שעה. זה כמו לתת לעוגת הגבינה שלך יום ספא.

שלב 6: מצננים ומצננים

הוציאו את עוגת הגבינה מהתנור והניחו לה להתקרר לטמפרטורת החדר. לאחר מכן, כסו אותו והכניסו אותו למקרר למשך 4 שעות לפחות, או יותר טוב, למשך הלילה. זה מאפשר לטעמים להתערבב ולמרקם להגיע לשיא הטעימות.

שלב 7: הגישו ותיהנו!

לאחר הצטננות, חתכו את הילד הרע והגישו אותו לאורחים הנלהבים שלכם (או שמרו הכל לעצמכם – אין כאן שיפוטיות). התענגו על הקרום הפירורי והמילוי הקרמי שהופכים את עוגת הגבינה הזו לתענוג אמיתי.

יתרונות תזונתיים:

התמכרות לפרוסה מעוגת הגבינה הזו היא לא רק פינוק לבלוטות הטעם שלך – היא מכילה גם כמה יתרונות תזונתיים! גבינת שמנת מציעה מנה של סידן וחלבון, בעוד שהביסקוויטים העיכול מוסיפים מעט סיבים. בנוסף, הביצים תורמות חלבונים וויטמינים חיוניים. רק זכרו, מתינות היא המפתח!

תשואה וזמן:

מתכון זה מניב כ-8 פרוסות נדיבות של עוגת גבינה. החלק הכי טוב? זה לוקח רק 10 דקות להכנה, מה שהופך אותו למקום מושלם עבור תשוקות קינוח של הרגע האחרון.

רמת קושי:

המתכון הזה כקל ומהיר! ברצינות, אם אתה יכול לרסק כמה ביסקוויטים ולערבב יחד מרכיבים, אתה כבר באמצע הדרך. אין צורך באקרובטיקה קולינרית מפוארת!

אפשרויות חלופיות:

לחברים הכשרים שלי בחוץ, אל תפחדו! אתה יכול בקלות להחליף את החמאה בחלופה כשרה, ולוודא שגבינת השמנת ושאר מוצרי החלב שלך נושאים את אישור הכשרות. כך כולם יכולים ליהנות מנתח מהתענוג הפירורי הזה.

טיפים וטריקים:

  • תהיו יצירתיים עם הקרום! נסה להשתמש בקרקרים גרהם, צלזי ג'ינג'ר, או אפילו עוגיות שוקולד לפרופיל טעם שונה.
  • אין לערבב יתר על המידה את המילוי. אנחנו רוצים שעוגת הגבינה שלנו תהיה קרמית, לא דחוסה, אז תקל על הערבוב לאחר הוספת הביצים.
  • הניחו לגבינת השמנת שלכם להגיע לטמפרטורת החדר לפני שמתחילים. זה גורם לערבוב חלק יותר ולמרקם קרמי יותר בסופו של דבר.

 

הנה לכם, אנשים! מתכון לעוגת גבינה קלה להכנה אז, קשרו את הסינר שלכם, הכינו את המרכיבים האלה, ובואו נעשה קסם של עוגת גבינה פירורים 10 דקות! 🍰✨

 

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות