חיפוש

עוף בתפוזים עם דבש מתכון מיוחד

עוף בתפוזים ודבש

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

עוף בתפוזים עם דבש מתכון מיוחד

עוף בתפוזים מתכון מושלם של כרמית דהאן .

מצרכים:

6 כרעיים חצויות (או פרגיות)
2 כוסות מיץ תפוזים
½ כוס דבש
¼ כוס רוטב צ'ילי מתוק
3 כפות סויה איכותית
מספר עלי טימין
3 שיני שום כתושות
מלח
פלפל
אופן הכנה מופיע בהמשך

מתכונים נוספים:
קציצות עוף מטוגנות לשבת ב-5 דקות
חזה עוף ממולא בשר מתכון של פעם בחיים
עוף בתנור עם קולה ודבש הכי טעים בעולם

מתכון נוסף של עוף בתפוזים של נועם זיגדון:

אופן הכנה:

1. מנקים את הכרעיים, מסדרים בקערה ויוצקים מעל את מיץ התפוזים, הדבש, הצ'ילי. והסויה. מוסיפים טימין ושום כתוש, מתבלים, מערבבים היטב ומשהים לשעה במקרר.
2. מסדרים את העופות בתבנית חסינת אש ומכניסים לתנור לחום של 180 מעלות למשך כשעה וחצי. מדי פעם הופכים את העופות עד שהם נצלים מכל הצדדים.

קצת על תפוזים:

תפוזים הם פרי הדר פופולרי שנהנים ממנו בכל רחבי העולם. הם מקור טוב לויטמין C, סיבים ונוגדי חמצון, מה שהופך אותם לתוספת בריאה לכל תזונה. תפוזים מגיעים בזנים רבים ושונים, כולל ולנסיה, דם ומנדרינה, כל אחד עם הטעם והמרקם הייחודיים שלו.
אחד היתרונות העיקריים של תפוזים הוא תכולת ויטמין C הגבוהה שלהם. ויטמין C הוא רכיב תזונתי חיוני התומך בתפקוד החיסוני, עוזר לגוף לספוג ברזל, ופועל כנוגד חמצון, המגן על התאים מפני נזק. אכילת תפוז ביום יכולה לעזור לך לענות על הצרכים היומיומיים של ויטמין C ואף עשויה להפחית את הסיכון למחלות כרוניות כמו מחלות לב וסרטן.

בנוסף ליתרונות הבריאותיים שלהם, תפוזים הם גם פרי טעים ורב-תכליתי. ניתן לאכול אותם לבד, למיץ אותם או להשתמש בהם במגוון מתכונים, החל מסלטים ועד קינוחים. קליפה ומיץ של תפוזים משמשים בדרך כלל בבישול כדי להוסיף טעם וחומציות למנות.

בבחירת תפוזים, חפשו תפוזים יציבים וכבדים לגודלם, עם עור חלק וצבע בהיר. אחסן אותם בטמפרטורת החדר לכמה ימים או במקרר עד שבועיים.

בסך הכל, תפוזים הם פרי מזין וטעים שניתן ליהנות ממנו בדרכים רבות ושונות. הוספתם לתזונה שלך יכולה לעזור לך לענות על הצרכים היומיומיים של ויטמין C ולשדרג את הארוחה.

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות