חיפוש

פאי תפוחים מקדונלדס מתכון מושלם

פאי תפוחים מקדונלדס

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

פאי תפוחים מקדונלדס מתכון מושלם

פאי תפוחים כמו במקדונלדס של לינדה לנגנר.

מצרכים:

2 תפוחים ירוקים (קלופים וחתוכים לקוביות קטנות)
3 כפות סוכר חום בהיר
½ כפית קינמון טחון
½ כפית אגוז מוסקט (טחון)
1 חבילה ריבועי בצק עלים (מופשרים לפי ההוראות)
אופן הכנה מופיע בהמשך.

מתכונים נוספים:

פאי תפוחים מושלם מתכון קל
פאי תפוחים פרווה
עוגת תפוחים מעלפת – מתכון נדיר

מתכון נוסף של פאי תפוחים כמו של מקדונלדס:

אופן הכנה:

1. בסיר נשים את התפוחים , הסוכר חום, הקינמון והאגוז מוסקט, ונערבב היטב ונבשל בערך למשך 10 דקות עד שהתפוחים מצטמצמים, נערבב במשך כל זמן הבישול, מכבים להבה ונותנים למילוי להתקרר.
2. מניחים בערך כף מלית במרכז כל ריבוע בצק (ללא הנוזלים), כל ריבוע מרטיבים עם מעט מים בשוליים, ומקפלים את הבצק לשניים על המלית ואז מהדקים היטב מסביב עם מזלג.
3. מעבירים למגש ומכניסים לרבע שעה למקרר, בינתיים מחממים סיר עם שמן עמוק וכשהשמן חם נטגן את הפאי על אש בינונית נמוכה עד הזהבה יפה משני הצדדים.
4. מוציאים על נייר סופג, ומגישים חם.
5. אם רוצים לאפות אז אפשר לחרוץ על כל פאי 2 חריצים קטנים בעזרת סכין חדה, מורחים ביצה טרופה, ומפזרים מעט סוכר חום ואופים ב-190 מעלות עד הזהבה יפה 35-40 דקות.

קצת על רשת מקדונלדס:

מקדונלד'ס היא רשת מזון מהיר המוכרת ואהובה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. מקדונלד'ס, שנוסדה בשנת 1940 בסן ברנרדינו, קליפורניה, הפכה לאייקון עולמי של המטבח האמריקאי, עם למעלה מ-38,000 מסעדות ב-100 מדינות.

התפריט של מקדונלד'ס מציע מגוון אפשרויות קלאסיות למזון מהיר, כולל המבורגרים, צ'יפס, נאגטס עוף ושייקים. אחד הפריטים האייקוניים ביותר בתפריט הוא ה-Big Mac, שהיה מרכיב עיקרי מאז 1967. בשנים האחרונות, מקדונלד'ס הרחיבה את ההיצע שלה לכלול אפשרויות בריאות יותר, כמו סלטים, פירות וכריכי עוף בגריל.

מעבר לתפריט שלה, מקדונלד'ס ידועה בשירות היעיל והעקבי שלה. לרשת מערכת יעילה להזמנה והכנת מזון המאפשרת שירות מהיר, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור אנשים בדרכים. מקדונלד'ס מתגאה גם בכך שהיא זולה ונגישה, עם מיקומים רבים הפתוחים 24/7.

בעוד שמקדונלד'ס ספגה ביקורת לאורך השנים על תרומתה למגיפת ההשמנה ועל היחס שלה לעובדים, הרשת עשתה מאמצים לטפל בנושאים אלו. מקדונלד'ס הציגה אפשרויות בריאות יותר והתחייבה להשיג מרכיבים ברי קיימא. בנוסף, החברה העלתה את השכר והטבות לעובדים בשנים האחרונות.

בסך הכל, מקדונלדס נותרה רשת מזון מהיר אהובה שממשיכה להתפתח ולהסתגל לטעמים והעדפות משתנים.

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות