חיפוש

מתכון קרואסון צרפתי אמיתי

קרואסון צרפתי אמיתי מתכון
קרואסון צרפתי אמיתי מתכון אותנטי

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

המתכון באדיבות:שולי אסולין קראסין
מצרכים להכנת קרואסון צרפתי:
500 גרם קמח רגיל ( + קמח נוסף לקמח את המשטח עבודה )
140 גרם מים
140 גרם חלב ( את יכולה לקחת אותו ישר מהמקרר )
55 גרם סוכר
40 גרם חמאה רכה
11 גרם שמרים
12 גרם מלח
רכיבים נוספים:
280 גרם חמאה קרה
1 ביצה + 1 כפית מים

אופן ההכנה:
1. היום הראשון: מערבבים את חומרי הבצק לתוך קערה של מיקסר עם וו לישה וללוש במשך 3 דקות עד שהבצק מגיע למצב אחיד וחלק, לעצב את הבצק כמו דיסק , לא לכדור , לפני שאת מכניסה למקרר…כך יהיה קל יותר לרדד אותו לצורת ריבוע ביום למחרת . הניחי את הדיסק על צלחת , לכסות בניילון נצמד ולהניח במקרר למשך לילה.

2. היום השני: לחתוך את החמאה הקרה ( ישירות מהמקרר ) לאורכו ל-1,25 סנטימטר עובי ללוחות עבים . מסדרים את חתיכות חמאה על נייר אפיה בכדי ליצור ריבוע של כ -15 סנטימטרים על 15סנטימטר . מעל להניח עוד יחידה של נייר אפיה ועם מערוך לרדד עד שזה בערך 19 סנטימטרים על 19 סנטימטר . לחתוך/ וליישר את הקצוות של החמאה את העודפים להניח מעל לריבוע . עכשיו להלום באורח קל עד שיש לך ריבוע סופי של 17 סנטימטרים על 17 .עוטפים בנייר ושומרים במקרר עד שנצטרך( ראו תמונת המחשה) מוציאים את הבצק מהמקרר . עם מערוך לרדד את הבצק לדיסק 26 סמ על 26 סמ רבועי . תנסי להשיג את הריבוע המושלם ככל האפשר עם העובי אפילו . להוציא את לוח החמאה מהמקרר . מניחים את ריבוע הבצק כך שאף אחד מהצדדים של הריבוע פונה אליך ווהניח את לוח החמאה על זה עם זווית של 45 מעלות לבצק כך שנקודת כיכר החמאה פונה כלפיך . מקפלים קצה אחד של בצק מעל החמאה , כך שנקודת הבצק מגיעה למרכז של החמאה . לעשות את אותו הדבר עם שלושה הקצוות האחרים . הקצוות של הבצק צריכים לעטוף לגמרי את החמאה באופן מלא . עם כף היד שלך ללחוץ קל על הקצוות כדי לאטום את התפרים . *** ראו תמונת המחשה עכשיו את הבצק עם החמאה החבויה בפנים צריך לרדד מעל עם מערוך מקומח קל על משטח מקומח קל, את הבצק לרדד למלבן של 20 על 60 סמ. תתחילי לרדד ממרכז הבצק כלפי הקצוות, ולא מצד אחד של הבצק את כל הדרך לצד השני. טכניקה זו עוזרת לך לשמור את הבצק בעובי אפילו. את יכולה גם לסובב את הבצק שלך 180 מעלות כדי לשמור על שכבה שווה.

3. מקפלים את הבצק בסגנון מכתב (לקפל שליש מהבצק על גבי עצמו ואז לקפל את הצד השני על זה). לכסות בניילון נצמד ולמקרר במשך 30 דקות לחזור אותה פעולה עוד פעמיים.( רידוד קיפול על שלוש וחצי שעה מקרר) לאחר התור השלישי את משאירה את הבצק במקרר למשך הלילה.

4. יום השלישי ( פעמיים כי טוב) חלוקת הבצק מוציאים את הבצק מהמקרר . לבזוק מעט קמח על משטח העבודה שלך . עכשיו מאוד בעדינות לגלגל את הבצק לרצועה של 20 סמ על 110 סמ ארוכה וצרה. אם הבצק מתחיל להתנגד יותר מדי או לכווץ בחזרה במהלך תהליך זה את יכולה לקפל אותו שוב על שלוש ולתת לו לנוח במקרר במשך 10 עד 20 דקות לפני שתמשיכי. לא להילחם עם הבצק , כאשר הבצק מסרב לקבל יותר ,פשוט לתת לנוח במקרר ! חבל להרוס שני ימי העבודה ..
5. כאשר הבצק שלך הגיע לאורך המיועד. להרים אותו בזהירות מספר סנטימטרים כדי לאפשר לו להתכווץ בחזרה משני הצדדים באופן טבעי . בדרך זו הבצק לא יתכווץ כאשר נחתוך אותו . הרצועה של הבצק צריכה להיות ארוכה מספיק כדי לאפשר לך לחתוך את הקצוות כדי להפוך אותם ישר ועדיין תישארי עם אורך של כ -100 סנטימטרים .

6. עיצוב הקרואסונים בשלב הבא תצטרכי סרט מדידה או סרגל וגלגלת לחיתוך פיצה או סכין חדה להניח את סרט המדידה לאורך החלק העליון של הבצק . עם הגלגלת לסמן את החלק העליון של הבצק במרווחי 12.5 סנטימטר האורך. עכשיו להניח את סרט המדידה בחלק התחתון של הבצק ולסמן באותו אופן עכשיו לבצע חתכים אלכסוניים לאורך כל אורכו שלהבצק . ואז לשנות את הזווית ולבצע חתכים מהפינה העליונה וליצור משולשים . ראו תמונת המחשה יצאו לכם 15 קרואסונים.

7. עכשיו מאוד בעדינות להאריך כל משולשל ל -25 סנטימטרים , בזהירות רבה , כמעט ללא הפעלה של לחץ על משולש הבצק.

8. לאחר שחתכת חריץ באמצע הבסיס הקצר של כל משולש להתחיל לגלגל את שני האגפים על ידי הזזת הידיים כלפי חוץ מהמרכז…. . תוך כדי הידוק בגילגול הבצק עד לקצה לתת צורה כעורה ולהניח כששפיץ המשולש מתחת ראי תמונת המחשה.

9. מסדרים את הקרואסונים על תבניות אפייה , והקפידו לשמור על מרחק ביניהם כדי שלא יידבקו באפיה.

10. מערבבים את הביצה עם המים עד לבלילה חלקה למרוח שכבה דקה מעל הקרואסונים. להתפיח כשעתיים במקום נעים 26 מעלות אחרת החמאה תימס אם המקום חמים.

11. לחמם תנור טורבו על 195 מעלות … להבריש את הקרואסונים שוב עם הביצה/ מים ולאפות ל 6 דקות לאחר 6 דקות להוריד את הטמפ ל165 לעוד 9 דקות להוציא מהתנור ולקרר 5-10 דקות.

12. אם אוהבים את הקרואסונים יותר שחומים אז להשאיר עוד 3-4 דקות באפיה אם אין טורבו אז להתחיל עם 200 מעלות ואז להוריד ל170 מעלות.

בתאבון ובהצלחה.
הערה: ניתן להקפיא את הקרואסונים לאחר שלב העיצוב לא חייב לאפות את כולן ואם אפיתי את כולן אפשר עדיין להקפיא לאחר שהתקררו..

תמונות של השלבים בהכנה:
שלב 1:
קרואסון 1
שלב 2:
קרואסון 2
שלב 3:
קרואסון 4
שלב 4:
קרואסון 3
שלב 5:
קרואסון 6
שלב 6:
קרואסון 5
שלב 7:
קרואסון 8
שלב 8:
קרואסון 7
שלב 9:
קרואסון 10
שלב 10:
קרואסון 9
שלב 11:
קרואסון 11
שלב 12:
קרואסון 12
שלב 13:
קרואסון 13
שלב 14:
קרואסון 14

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות