חיפוש

עוגת גבינה אוראו אפויה

עוגת גבינה אוראו אפויה

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

היום, אנחנו צוללים לתוך עולם הפינוק הטהור עם מתכון שיגרום לבלוטות הטעם שלכם לרקוד משמחה.

עוגת גבינה אוראו אפויה! הילד הרע הזה הוא לא רק קינוח; זו חוויה שמימית שתעביר אותכם למקום שבו קלוריות לא נחשבות.

 

מקור עוגת גבינת אוראו האפויה:

יצירת מופת הקינוח הזו היא כמו הרוקסטאר של עולם עוגות הגבינה. מקורו בתשוקה שאינה יודעת שובע למשהו מתוק ואוראו טעים, המתכון הזה עשה את דרכו לאינספור לבבות ברחבי העולם. זה כמו חיבוק גדול וחם לנשמה שלכם, בצורת עוגת גבינה.

 

רשימת רכיבים:

 

עבור התחתית:

 250 גרם עוגיות אוראו (פלאים במילוי שמנת)

 100 גרם חמאה ללא מלח, מומסת

 

למילוי עוגת הגבינה:

 500 גרם גבינת שמנת, מרוככת

 סוכר (150 גרם

 3 ביצים גדולות

 1 כפית תמצית וניל

 200 גרם שמנת חמוצה

 

לטובת האוראו:

 200 גרם עוגיות אוראו, קצוצות גס

 

מדריך שלב אחר שלב לעוגת גבינה אפויה אוראו אפויה:

 

שלב 1:  מחממים את התנור ל160 מעלות צלזיוס (325 מעלות צלזיוס). תפסו את 250 גרם עוגיות אוראו וטחנו אותן לפירורי שמחה. מערבבים את פלאי האוראו האלה עם החמאה המומסת עד שתרגיש כמו חול לח. לוחצים את התערובת המפוארת הזו לתחתית תבנית קפיצית בגודל 23 ס"מ (9 אינץ'), ויוצרים תחתית שממנה עשויים חלומות. הכניסו אותה למקרר בזמן שאתה מבצעים את השלבים הבאים.

שלב 2: בקערה גדולה, טורפים את גבינת השמנת הרכה עד שהיא חלקה כמו מנגינת ג'אז. מוסיפים פנימה את הסוכר וממשיכים להקציף עד לקבלת ענן אוורירי של מתיקות. בזו אחר זו, מוסיפים את הביצים, מוודאים שכל אחת מהן משולבת היטב לפני שמזמינים את הבאה למסיבה. מערבבים פנימה את תמצית הווניל והשמנת החמוצה עד שהכל משפחה אחת גדולה ומאושרת.

שלב 3: קוצצים עוד 200 גרם עוגיות אוראו לחתיכות של תענוג. קפלו אותם בעדינות לתוך תערובת גבינת השמנת שלכם. 

שלב 4: הוציאו את התחתית מהמקרר ויוצקים מעליה את מלית עוגת הגבינה. החליקו אותו כאילו אתם מלטפים אותו לשינה נעימה. זה מראה יפה, תאמין לי.

שלב 5: הכניסו את היצירה שלכם לתנור שחומם מראש והניחו לה לאפות כ60- דקות או עד שהמרכז מתייצב אך מעט רוטט. זה החלק הכי קשה  לחכות. נצלו את הזמן לרקוד, לגלול בין ממים או לתכנן את ההרפתקה הבאה של עוגת הגבינה שלכם.

שלב 6: לאחר שהיא יוצאת מהתנור, הניחו לעוגת הגבינה שלכם להתקרר מעט בתבנית. לאחר מכן, שחרר את התבנית הקפיצית כאילו אתה חושף יצירת אמנות. מצננים אותו לגמרי על רשת. סבלנות היא סגולה, ידידי.

שלב 7: הכניסו את עוגת הגבינה למקרר למשך 4 שעות לפחות, אבל לילה הוא מספר הקסם האמיתי. כאן מתערבבים הטעמים ומגיעים למלוא הפוטנציאל שלהם.

שלב 8: לבסוף, חתכו לתוך היצירה שלכם, ותחשפו את שכבות האקסטזה המלאה באוריאו. הגישו אותו לאורחים ברי המזל שלכם או שמרו הכל לעצמכם, אין כאן שיפוטיות.

מזל טוב, זה עתה תיזמנתם סימפוניה של גדולת עוגת גבינה אוראו! תיהנו מכל ביס קרמי ופריך. 🍪🍰

 

תשואה וזמן הכנה:

היצירה המפוארת הזו תאכיל בנדיבות כ-10 עד 12 אוהבי קינוחים. היו מוכנים לבלות זמן איכות מכיוון שלמתכון זה לוקח בערך 30 דקות להכנה ו60 דקות נוספות לאפייה. תאמין לי, זה שווה כל שנייה.

 

רמת קושי:

על הסקאלה מקל לטבח מקצועי, ניתן לומר שזה נופל איפשהו באמצע. בואו נקרא לזה מדיום וודאי. כל עוד תעקבו אחר השלבים, תהיו הבעלים הגאה של עוגת גבינה אוראו אפויה שתגרום לסבתא שלכם להיות גאה.

 

יתרונות תזונתיים:

אוקיי, בואו נהיה אמיתיים,  זה לא קטע הסלטים. אבל היי, גבינת שמנת מביאה קצת חלבון וסידן למסיבה. בנוסף, יש מנה של אושר בכל ביס, וזה נחשב למשהו, נכון?

 

חלופות מתכון לאוכלי כשרות:

לחברינו הכשרים, הקפידו להשתמש בגבינת שמנת בעלת תעודת כשרות, ובדקו את סמל הכשרות באותן חבילות אוראו. אין צורך לפספס את המסע המענג הזה רק בגלל העדפות תזונתיות!

 

טיפים לשיפור:

  • מסע לתחתית: התנסו עם טעמי אוראו שונים לקרום  נענע, חמאת בוטנים, או אפילו ממולאים כפולים עבור חובבי האוראו האמיתיים.
  •  טוויסט למרקם: אם אתה אוהב את זה קרמי במיוחד, החלף גבינת שמנת במסקרפונה. בלוטות הטעם שלך יודו לך מאוחר יותר.
  •  זמן צינון הוא פריים טיים: הניחו לעוגת הגבינה הזו להתקרר במקרר לכמה שעות לאחר האפייה. זה כמו לתת לטעמים לעשות מסיבה ולהתערבב.

 

הנה לכם, אנשים! עוגת גבינה אוראו אפויה כי החיים קצרים מכדי לדלג על קינוח. תתכוננו לפיצוץ טעמים בפה, ואפייה מהנה! 🍪🍰

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות