חיפוש

עוגת שמרים במילוי שוקולד פרווה מושלמת

עוגת שמרים במילוי שוקולד פרווה מושלמת

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

עוגת שמרים במילוי שוקולד פרווה מושלמת

מוריה משתפת אותנו במתכון לעוגת שמרים במילוי שוקולד פרווה מושלמת

מצרכים:
לבצק
1 ק"ג קמח לבן
2 כפות שמרים יבשים
1 שקית אבקת אפייה
1 שקית סוכר וניל
1 כוס שמן קנולה
2/3 כוס סוכר לבן
1 כפית תמצית וניל
3 ביצים M
2 כוסות מים פושרים
למילוי שוקולד: X2
2 חבילות שוקולד מריר
1 כפית תמצית רום
1/2 כוס סוכר לבן
2/3 כוס שמן קנולה
1/3 כוס אבקת קקאו
2 כפות קמח/קורנפלור
1 כוס סוכר לבן
1/2 כוס מים פושרים
2 כפות תמצית מי ורדים
ביצה מהולה בכפית מים
שימוש בכוסות 240 מ"ל לא חד"פ
אופן הכנה מופיע בהמשך




מתכונים נוספים:
עוגת שמרים שוקולד של הצרחות
עוגת שמרים ללא סוכרעוגת שמרים משגעת

חן במטבח משתפת אותנו במתכון נוסף לעוגת שמרים:

אופן הכנה:
1. תחילה בקערת המיקסר להוסיף את המצרכים היבשים לקמח, לערבב טוב עד שהכל נטמע בקמח. להוסיף את החומרים היבשים להתחיל עם כוס מים אחת ובהדרגה להוסיף את הכוס השנייה להפעיל את המיקסר על מהירות בינונית, לתת לבצק להתאחד כ8-10 ד'ק. שימו ♡ הבצק יוצא מאוד דביק וזה בסדר, לאחר עיבוד הבצק לשמן קערה במעט שמן ואת הידיים. בעזרת קלף אפייה להוציא את הבצק לקערה, לעבד מעט בידיים וליצור כדור חלק השמן ימנע מהבצק להידבק לידיים. לשמן מעט את פני הבצק ולהעביר להתפחה עד הכפלת הנפח, אני מכסה במגבת דקה מעל שלא יהיה מגע בבצק..
2. בזמן שהבצק תופח אני מכינה את המילוי של העוגה, בקערה שמתאימה למיקרוגל אני מוסיפה את קוביות השוקולד והשמן נותנת כמה שניות ונותנת לשוקולד להינמס. מערבבת טוב ומוסיפה את שאר המרכיבים, הוא יהיה מאוד נוזלי וזה בסדר להכניס למקרר לעטוף בנייר נצמד. במידה שהשוקולד מוצק מידי בהכנת העוגות להכניס למיקרוגל כמה שניות, במידה ולא הספקתם אפשרי להכין גם בזמן שמכינים את העוגה ורק להכניס למקרר לפחות ל10 דק..
3. לחלק את הבצק ל12 חלקים כדורים קטנים, להכין תבניות אפייה אין צורך לשמן. לקמח את שולחן העבודה במעט קמח, ולהתחיל לרדד את הבצק שיהיה יחסית דק. למרוח שכבה של שוקולד מהצדדים לסדר שלא יצא מהשוקולד, ולהתחיל לגלגל כך לעשות עם בצק נוסף. לעשות צורה של בורג, ולהניח בתבנית אפייה. כך להמשיך עם שאר העוגות, יוצאות 6 עוגות שמרים. ממליצה להקפיא לאחר האפייה, או לחלק למי שאוהבים..
4. לאחר הכנת העוגות להעביר להתפחה עד הכפלת הנפח, ממהרים? תדליקו תנור על 100 מעלות תכניסו את העוגות תשאירו את דלת התנור מעט פתוחה ותראו שהעוגות תופחות יחסית מהר..
5. מחממת תנור על 180° מעלות חום עליון-תחתון, מורחת ביצה מהולה במים ובזמן הזה מכינה את הסירופ סוכר. בסיר קטן להוסיף סוכר, מים, תמצית ורדים לערבב טוב עד שהסוכר נמס ומתחילות להיווצר בועות ולהוריד מהאש ולתת מעט קירור לא חייב לחלוטין. בהוצאת העוגות למרוח את הסירופ בנדיבות ולכסות במגבת לפחות ל10 דק חובה!! העוגה תצא רכה וטעימה, לרכות נוספת ישר להכניס לשקית ולעטוף טוב.

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות