חיפוש

פטוצ'יני אלפרדו קרמי דילייט

פטוצ'יני קרמי אלפרדו

הוספה למחברת

שתפו את המתכון

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם?
לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו

דרגו את המתכון

הפטוצ'יני אלפרדו המפואר!  יצירת מופת של פסטה היישר מלב האוכל הנוחות האיטלקי. האגדה מספרת ששף רומי בשם אלפרדו די לליו יצר את המנה הזו כדי לעודד את אשתו ההרה. זה כמו סיפור אהבה קולינרי שהפך כעת לסנסציה עולמית. עשיר, קרמי ומאוד משביע, פטוצ'יני אלפרדו הוא קלאסיקה נצחית שמצאה את דרכה לליבם (והבטן) של אנשים ברחבי העולם.

רשימת רכיבים:

 400 גרם פסטה פטוצ'יני

 1 כוס שמנת 

 1/2 כוס חמאה ללא מלח

 1 כוס גבינת פרמזן מגוררת

 2 שיני שום, קצוצות

 מלח ופלפל לפי הטעם

 פטרוזיליה טרייה, קצוצה (לקישוט)

הוראות הכנה:

  1. להרתיח את הפטוצ'יני: מביאים סיר מים מומלחים לרתיחה. לאחר מכן זורקים פנימה את הפטוצ'יני ומבשלים עד אל דנטה. זכור, אתה רוצה את זה יציב אבל לא שובר שיניים. מסננים ומניחים בצד.
  2. להמיס את החמאה: בסיר גדול על אש בינונית ממיסים את החמאה ללא מלח. זו התחלה של משהו יפה.
  3. מטגנים את השום: לזרוק פנימה את השום הטחון ולתת לו לרחוש פנימה את החמאה עד שהוא מבשם את המטבח שלך בניחוח שמימי הזה. אל תתנו לזה להשחים; אנחנו מכוונים לנשיקות זהב כאן.
  4. צרו את הרוטב החלומי: יוצקים פנימה את השמנת הכבדה תוך ערבוב מתמיד. נותנים לתערובת להתבשל, מניחים לשמנת ולחמאה לטנגו לרוטב משיי.
  5. גבינה, בבקשה: מפזרים פנימה את גבינת הפרמזן המגוררת בהדרגה תוך כדי ערבוב עד שהיא נמסה למרקם קרמי. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
  6. לערבב עם הפסטה: הוסיפו את הפטוצ'יני המבושל לסיר, זורקים אותו בעדינות עד שכל גדיל מצופה ברוטב העסים הזה. זהו רגע האמת.
  7. קשטו והגישו: מפזרים מלמעלה פטרוזיליה טרייה קצוצה לפרץ של צבע ורעננות. מגישים מיד, כי דברים טובים נועדו ליהנות בהקדם האפשרי.
  8. אופציונלי: הרם עם תוספות: אל תהססו להקפיץ אותו עם עוף בגריל, פטריות מוקפצות או אפונה. 

תיהנו מהאושר הקרמי: צללו לתוך צלחת הפטוצ'יני אלפרדו השמנת שלכם והתענגו על סימפוניה של הטעמים. זו נחמה על מזלג, חברים שלי.

יתרונות תזונתיים:

פטוצ'יני אלפרדו מציע מנה טובה של סידן מגבינת הפרמזן, והקרם הכבד מוסיף מרקם קטיפתי תוך שהוא תורם לצריכת השומן היומית שלך. 

פסטה, כאשר נהנים ממנה במתינות, מספקת מקור לפחמימות מורכבות לאנרגיה מתמשכת.

מנות:

תענוג קרמי זה משרת 4 נשמות רעבות, מה שהופך אותו למושלם לארוחת ערב משפחתית נעימה או מפגש חברים.

זמן הכנה:

אל תפחד, חברי הטבחים! המתכון הזה לא יגרום לכם לבלות נצח במטבח. עם קצת קסם ריבוי משימות, אתה יכול להמציא את הפטוצ'יני אלפרדו הזה תוך 2025 דקות בערך.

רמת קושי:

בקנה מידה של קל לקשה, הייתי אומר שזה מדיום מוצק. זה כולל קצת ג'אגלינג בסיר ויכולת ניקוז פסטה, אבל זה לגמרי בר ביצוע הן לטיירי המטבח והן לשפים ותיקים.

טיפים חלופיים לאוכלי כשרות:

לחברים הכשרים שלנו, אל תדאג! אתה יכול להחליף את החמאה במרגרינה כשרה איכותית, ולהבטיח שגבינת הפרמזן שלך תהיה כשרה. בדוק את התווית עבור ההכשר ליתר בטחון.

טיפים לבישול לשלמות:

  1. טרי זה הכי טוב: בחר בפטוצ'יני טרי אם אתה יכול למצוא אותו. הוא מתבשל מהר יותר ויש לו מרקם מענג שקשה לנצח אותו.
  1. שמרו על הגבינה: אל תחסכו בפרמזן! השתמש בגבינה טרייה מגוררת לטעם חזק יותר.
  2. השום בשפע: אם אתה חובב שום, אל תהסס להגדיל את ההקדמה. רק שים לב לנשימה שלך לאחר מכן!
  3. רוטב משי: כדי להשיג את הרוטב הקטיפתי והעסיסי הזה, הניחו לחמאה ולשמנת לרקוד יחד על אש נמוכה. סבלנות היא סגולה, חברים.
  4. להגיש בהקדם האפשרי: פטוצ'יני אלפרדו עדיף ליהנות טרי מחוץ לסיר. ככל שהוא יושב יותר זמן, כך הרוטב נעשה סמיך יותר. אם מחממים מחדש, הוסיפו שפריץ של שמנת כדי להחיות את תפארתו הקרמית

 

זכרו, בישול הוא אמנות, לא מדע. התאימו את המרכיבים לפי טעמכם, ואל תפחדו להתנסות. אחרי הכל, המתכונים הטובים ביותר מגיעים לרוב מקורט של סקרנות ומעט של תעוזה. בישול שמח! 🍝

 

עוד מתכונים

מתכונים מומלצים:

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות